loading...
وبلاگ تفریحی پاتوق
محسن بازدید : 17 یکشنبه 04 بهمن 1394 نظرات (0)

 عموپورنگ ده سال بعد:

.
.
.
.
.
.
.
.

کی از همه ادمین تره؟من من من من
کی اهل پست گذاشتنه؟من من من من
فرندهای کی بیشتره؟من من من من
کی از همه بلاک تره؟تو تو تو تو

خوشم میاد داری با ریتم میخونی

برچسب ها عموپورنگ , ادمین , فرند ,
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
امیدوارم لحظات خوشی را در این وبلاگ سپری کنید برای عضویت در کانال تلگرام وبلاگ و دریافت روزانه جوک,عکس و کلیپ در موبایل خود از طریق لینک زیر اقدام نمایید https://telegram.me/patoqh
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 8
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 7
  • آی پی دیروز : 13
  • بازدید امروز : 4
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 4
  • بازدید ماه : 4
  • بازدید سال : 7
  • بازدید کلی : 840